האובך עדיין כאן וגם זיהום האוויר • למעלה מ-632 בני אדם טופלו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on האובך עדיין כאן וגם זיהום האוויר • למעלה מ-632 בני אדם טופלו
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמנם היום קמנו לבוקר נאה יותר מאמש אבל עדיין ענני האבק צפויים לכסות את האוויר גם היום. כמו"כ, זיהום האוויר צפוי להישאר ברמה חריפה כפי שהיה אמש.

    לקראת הצהרים, האובך יחל לשקוע בהדרגה וכך גם יהיה בימים הקרובים, אולם למרות זאת הטמפרטורות בחוץ יישארו גבוהות – והם יהיו למעלה מ-4 מעלות יותר מהממוצע העונתי.

    החל משעות הבוקר המוקדמות שלשום העניקו צוותי מד"א טיפול רפואי ללמעלה מ-632 בני אדם, בהם למעלה מ-374 בני אדם שסבלו מקוצר בנשימה ומהתקפי אסטמה, למעלה מ-83 בני אדם שהתעלפו ולמעלה מ-175 בני אדם שסבלו מהחמרה של מחלות לב.

    מנכ"ל מד"א, אלי בין אמר כי "אנו ממשיכים לשמור על כוננות בעקבות האובך וגל החום הכבד. על מנת להימנע מפגיעות בנפש אני שב ומבקש מהציבור הרחב להישמע להמלצות מד"א, לשים לב לאוכלוסייה הפגיעה יותר, הקשישים, הילדים והתינוקות, להרבות בשתייה ולהימצא במקומות מוצלים וממוזגים".

    תחזית מזג האוויר:

    היום – יוסיף להיות אביך. הוא ילך וישקע בהדרגה עד מחר. הטמפרטורות יהיו ללא שינוי ניכר. עדיין חם מהרגיל, עומסי חום כבדים ישררו ברוב אזורי הארץ. הלילה – יוסיף להיות חם מהרגיל לעונה. מחר – האובך ישקע בהדרגה. ותחול ירידה קלה של הטמפרטורות ובשבת – דומה.

    מידות החום החזויות: בירושלים 36, בבני ברק והמרכז 32, בשומרון ובשפלה 35 ובצפון הנגב 37.



    0 תגובות